Aké sú možnosti dopravy?
Doručenie na adresu
Zásielku vám doručíme priamo na vami zadanú adresu domov alebo do práce. O dni a čase doručovania vás budeme vopred informovať.
Doručenie do Z-BOXu
Z-BOX je samoobslužné výdajné miesto, ktoré je otvorené 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Zásielku si tu vyzdvihnete bezkontaktne, pokojne aj uprostred noci. Z-BOX otvoríte prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta.
Doručenie na výdajné miesto
Nechcete čakať na kuriéra? Vyzvihnite si zásielku na jednom z výdajných miest. Vyberte si to, ktoré máte poruke a pre zásielku si sem odskočte vtedy, keď budete mať čas.
Viac o možnostiach doručenia zásielok sa dozviete na: www.packeta.sk/prijem
Ďalšie informácie
Zásielka na dobierku do Z-BOXu? Viac sa dozviete na: www.packeta.sk/zbox
Ak si prajete predĺžiť dobu uloženia zásielky alebo zmeniť adresu doručenia balíka, ktorý je už je v preprave, je potrebné kontaktovať priamo prepravcu: www.packeta.sk/kontakty
V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, oznámte to Packete, a úložnú lehotu vám zadarmo predĺžia až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. V Z-BOXe je úložná doba obmedzená. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná lehota zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.
Odhadovaná dodacia lehota: 1 – 4 pracovných dní od odoslania.
Upozorňujeme, že dodacie lehoty sú odhady a môžu sa líšiť v dôsledku faktorov, ktoré nemôžeme ovplyvniť, ako sú napríklad oneskorenia pošty alebo colné spracovanie.
Spracovanie objednávky
Objednávky sú spracované do 1-2 pracovných dní.
Objednávky nie sú odosielané ani doručované cez víkendy alebo štátne sviatky.
Ak dostaneme veľké množstvo objednávok, spracovanie sa môže oneskoriť o niekoľko dní. Prosím, počítajte s dodatočnými dňami doručenia.
Potvrdenie o doručení a sledovanie objednávky.
Po odoslaní vašej objednávky dostanete e-mail s potvrdením o odoslaní.
Sledovacie čísla budú poskytnuté, ak budú k dispozícii.
Clá, colné poplatky a dane
Spoločnosť Auroraperfume sro nezodpovedá za žiadne clá a dane vzťahujúce sa na vašu objednávku.
Všetky poplatky vzniknuté počas alebo po preprave sú zodpovednosťou zákazníka (dane, clá atď.).
Poškodenia a problémy
Spoločnosť Auroraperfume sro nezodpovedá za žiadne produkty poškodené alebo stratené počas prepravy.
Ak dostanete poškodenú objednávku, kontaktujte priamo prepravcu alebo našu podporu a podajte reklamáciu.
Pred podaním reklamácie si uschovajte všetky obalové materiály a poškodený tovar.
Medzinárodná doprava
V súčasnosti zasielame na adresy na Slovensku.
V prípade otázok týkajúcich sa dopravy mimo regiónov nás kontaktujte na adrese: [email protected] .
Kontaktné informácie
Ak máte akékoľvek otázky alebo obavy týkajúce sa našich prepravných podmienok, kontaktujte nás na adrese: [email protected]
Adresa: Auroraperfume sro, Malá Vieska 440,Družstevná pri Hornáde, 044 31, Slovensko.